Onze werkwijze
Voor een fijne en efficiënte samenwerking is het van belang dat we starten met een online kennismakingsgesprek waarin we bespreken welke werkzaamheden er liggen, wat jouw verwachtingen en wensen zijn en hoe we het (tijd) technisch in gaan kleden. Zodra we hierover duidelijkheid hebben en we zien beide een samenwerking positief tegemoet, gaan we de besproken zaken verwerken in een opdrachtvoorstel. Deze leggen wij je ter goedkeuring voor waarna het voorstel omgezet kan worden in een opdracht.
Tijdens ons samenwerkingstraject zijn er regelmatig contactmomenten om te monitoren of de zaken gaan zoals we willen. Zo kunnen we snel bijsturen en schakelen waar nodig. De wijze van contact kan op diverse manieren tot stand komen welke we van te voren met elkaar afspreken. Dit kan telefonisch, per mail, via WhatsApp, bellen via Zoom of Teams of samen bijvoorbeeld in dezelfde online worksphere werken.
De online remote support services bieden wij volledig vanaf onze eigen locatie. Onze tarieven zijn helder en marktconform. Kijk hieronder voor onze tarieven.
Tarieven
Uurtarief
Voor werkzaamheden met een vastgesteld aantal uren hanteren wij een uurtarief. Wij factureren maandelijks achteraf de uren.
Uurtarief: op aanvraag
Eenmalige opdracht op offertebasis
Wanneer je een (eenmalige) opdracht hebt die op projectbasis is, dan stellen wij hiervoor een transparante offerte op zodat voor beide kanten helder is wat jouw financiële investering is en wat onze investering in tijd is.